Eğitime diyorsanız götüremezsiniz. Yasaktır. Sadece tuşlu telefon serbest. Bir er den daha çok denetleneceksiniz. Kıtaya diyorsanız elbette götürebilirsiniz.
Eğitimde uzmanlara kadar serbest. Ama yedeklerde eğitim durumunu bilmiyorum. Kıtada söylediğim gibi.
En net nasıl öğrenebilirim? Askerlik şubesi bu konuda bilgi veriyor mu?