bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tuşlu kamerasız telefon olayı ne oldu hocam?
Siz yedekte olsa komutan statüsündesiniz. Normalde kışlada tugay komutanı hariç herkese telefon yasaktır. Ancak Sb/Asb ve Uzmanlar kullanıyorlar.