Konu
Askerlik ve telefon
21-04-2021, 18:36:11
#4
OznKya
bbthns adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tuşlu kamerasız telefon olayı ne oldu hocam?
Siz yedekte olsa komutan statüsündesiniz. Normalde kışlada tugay komutanı hariç herkese telefon yasaktır. Ancak Sb/Asb ve Uzmanlar kullanıyorlar.