• 19-04-2021, 00:36:26
    #19
    Tüm bölümlerini izledim, ilk başladığımda 18. Bölümden falan başlamıştım istisnasız her bölümde güldüm. Olumsuz yorum yapan arkadaşlarıda anlamıyorum sanki herkes aynı şeye gülmek zorunda bırakın kişiler düşünsün
  • 19-04-2021, 00:38:33
    #20
    Kayınbabasına aşık diye makara geçilen bölüm vardı. Çok iyiydi bence izleyebilirsiniz o bölümü