konuşanlar izleyen var mı? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
konuşanlar izleyen var mı?
19
●
342
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
konuşanlar izleyen var mı?
1
2
3
19-04-2021, 00:36:26
#19
BOZ
Tüm bölümlerini izledim, ilk başladığımda 18. Bölümden falan başlamıştım istisnasız her bölümde güldüm. Olumsuz yorum yapan arkadaşlarıda anlamıyorum sanki herkes aynı şeye gülmek zorunda bırakın kişiler düşünsün
19-04-2021, 00:38:33
#20
emirhanokr
Kayınbabasına aşık diye makara geçilen bölüm vardı. Çok iyiydi bence izleyebilirsiniz o bölümü
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler