Konu
konuşanlar izleyen var mı?
19-04-2021, 00:36:26
#19
BOZ
Tüm bölümlerini izledim, ilk başladığımda 18. Bölümden falan başlamıştım istisnasız her bölümde güldüm. Olumsuz yorum yapan arkadaşlarıda anlamıyorum sanki herkes aynı şeye gülmek zorunda bırakın kişiler düşünsün