Tüm bölümlerini izledim, ilk başladığımda 18. Bölümden falan başlamıştım istisnasız her bölümde güldüm. Olumsuz yorum yapan arkadaşlarıda anlamıyorum sanki herkes aynı şeye gülmek zorunda bırakın kişiler düşünsün