• 18-04-2021, 23:55:33
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam hiç vaktini öldürme derim. Komik desem değil, mizah var desem yok. Biri kravat takmış habire millete soru sorup küfürlü konuşuyor flan. Sen bilirsin tabii
  • 18-04-2021, 23:56:24
    #11
    Exxen'e geçmeden önceki kısımların gayet güzel olduğunu düşünüyorum ama exxen'e geçtiğinden beri doğru düzgün izlemedim. (10. Bölüm 22. bölüm )
  • 18-04-2021, 23:57:07
    #12
    Kayınpederci damat ve aponun olduğu bölüm iyi bayağı
  • 18-04-2021, 23:57:19
    #13
    Nesrin hanımın olduğu bölüm çok iyiydi bence. Ya da İrem Dericinin olduğu olabilir. Ama en baştan başlarsan programa daha hakim olursun.
  • 18-04-2021, 23:57:44
    #14
    tüm bölümelrde güldüm net ama irem derici tek :
  • 18-04-2021, 23:57:56
    #15
    0 dan başla son bölüme kadar izle
    olmadımı?
    babalaya geç
    olmadımı?
    tekrar konuşanlar ve babalaya devam
    başka bişi yok
  • 18-04-2021, 23:59:14
    #16
    hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam hiç vaktini öldürme derim. Komik desem değil, mizah var desem yok. Biri kravat takmış habire millete soru sorup küfürlü konuşuyor flan. Sen bilirsin tabii
    Cem yılmaz bunu begendi
  • 19-04-2021, 00:00:11
    #17
    Biraz küfürlü konuşayım da insanlar beni komik sansın.
  • 19-04-2021, 00:02:12
    #18
    accrock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cem yılmaz bunu begendi
    Değişen bir şey yok