Corsair K68 Cherry MX Red Kullanan Varmı ?
5
●33
- 18-04-2021, 13:58:05Corsair K68 Cherry MX Red Kullanan Var mı Dostlarım ? 699 TL'ye Alınır mı ?
- 18-04-2021, 14:15:15k70 kullanıyorum ben hocam , en memnun olduğum klavye diyebilirim zaten genel itibariyle aynı iki moedl switchde aynı ., Bilek desteği-Ses azaltıp/arttırma tuşu gördüğüm kadarıyla farklı.
Ama fiyat konusunda bir şey diyemicem ben 500e almıştım tabii baya zaman geçti ama güzel klavye - 18-04-2021, 14:20:23hocam aldıktan sonra herhangi bir sorunda garanti bakımından sorun yaşarmıyım ?Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-04-2021, 14:23:36Kesin bir şey demim hocam ama , tuş çıkarma aparatı var kutu içeriğinden çıkan ben onu kaybetmiştim . İletişim kurup onu istedim garanti sürem içinde ücretsiz gönderdiler , onu yapan bir firmanın kötü bir garanti hizmeti suncağını sanmıyorum ama işte sadece kendi tecrübemden buByMalicious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-04-2021, 14:24:43garanti için nereye iletişim kuruyoruz hocam ? siz nereden almıştınızMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-04-2021, 14:26:12İtopya'dan aldım hocam. Normal garanti firması ile iletişim kurmadım ben , instagram veya facebooktan iletişim kurup yazmıştımByMalicious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle