• 18-04-2021, 13:58:05
    #1
    Corsair K68 Cherry MX Red Kullanan Var mı Dostlarım ? 699 TL'ye Alınır mı ?
  • 18-04-2021, 14:15:15
    #2
    k70 kullanıyorum ben hocam , en memnun olduğum klavye diyebilirim zaten genel itibariyle aynı iki moedl switchde aynı ., Bilek desteği-Ses azaltıp/arttırma tuşu gördüğüm kadarıyla farklı.

    Ama fiyat konusunda bir şey diyemicem ben 500e almıştım tabii baya zaman geçti ama güzel klavye
  • 18-04-2021, 14:20:23
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    k70 kullanıyorum ben hocam , en memnun olduğum klavye diyebilirim zaten genel itibariyle aynı iki moedl switchde aynı ., Bilek desteği-Ses azaltıp/arttırma tuşu gördüğüm kadarıyla farklı.

    Ama fiyat konusunda bir şey diyemicem ben 500e almıştım tabii baya zaman geçti ama güzel klavye
    hocam aldıktan sonra herhangi bir sorunda garanti bakımından sorun yaşarmıyım ?
  • 18-04-2021, 14:23:36
    #4
    ByMalicious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam aldıktan sonra herhangi bir sorunda garanti bakımından sorun yaşarmıyım ?
    Kesin bir şey demim hocam ama , tuş çıkarma aparatı var kutu içeriğinden çıkan ben onu kaybetmiştim . İletişim kurup onu istedim garanti sürem içinde ücretsiz gönderdiler , onu yapan bir firmanın kötü bir garanti hizmeti suncağını sanmıyorum ama işte sadece kendi tecrübemden bu
  • 18-04-2021, 14:24:43
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesin bir şey demim hocam ama , tuş çıkarma aparatı var kutu içeriğinden çıkan ben onu kaybetmiştim . İletişim kurup onu istedim garanti sürem içinde ücretsiz gönderdiler , onu yapan bir firmanın kötü bir garanti hizmeti suncağını sanmıyorum ama işte sadece kendi tecrübemden bu
    garanti için nereye iletişim kuruyoruz hocam ? siz nereden almıştınız
  • 18-04-2021, 14:26:12
    #6
    ByMalicious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    garanti için nereye iletişim kuruyoruz hocam ? siz nereden almıştınız
    İtopya'dan aldım hocam. Normal garanti firması ile iletişim kurmadım ben , instagram veya facebooktan iletişim kurup yazmıştım