k70 kullanıyorum ben hocam , en memnun olduğum klavye diyebilirim zaten genel itibariyle aynı iki moedl switchde aynı ., Bilek desteği-Ses azaltıp/arttırma tuşu gördüğüm kadarıyla farklı.
Ama fiyat konusunda bir şey diyemicem ben 500e almıştım tabii baya zaman geçti ama güzel klavye