k70 kullanıyorum ben hocam , en memnun olduğum klavye diyebilirim zaten genel itibariyle aynı iki moedl switchde aynı ., Bilek desteği-Ses azaltıp/arttırma tuşu gördüğüm kadarıyla farklı.
Ama fiyat konusunda bir şey diyemicem ben 500e almıştım tabii baya zaman geçti ama güzel klavye
hocam aldıktan sonra herhangi bir sorunda garanti bakımından sorun yaşarmıyım ?