• 18-04-2021, 01:19:41
    #10
    Üyeliği durduruldu
    muslera da geçinemeyip über çekiyorsa biz ne yapalım
  • 18-04-2021, 01:20:02
    #11
    Kurumsal Üye
    Özel nitelikli kişisel verilerin işlenme şartları
    MADDE 6- (1) Kişilerin ırkı, etnik kökeni, siyasi düşüncesi, felsefi inancı, dini, mezhebi
    veya diğer inançları, kılık ve kıyafeti, dernek, vakıf ya da sendika üyeliği, sağlığı, cinsel hayatı,
    ceza mahkûmiyeti ve güvenlik tedbirleriyle ilgili verileri ile biyometrik ve genetik verileri özel
    nitelikli kişisel veridir.
    (2) Özel nitelikli kişisel verilerin, ilgilinin açık rızası olmaksızın işlenmesi yasaktır


    Haklı olsanız bile haklı iken haksız duruma düşersiniz bu şekilde. Diyelim ki; bu resmi paylaşılan şahsın başına şu an bir şey geldi? Kimden bilinir ilk?
  • 18-04-2021, 01:26:00
    #12
    neleroluyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10'da böyle bir konu olduğuna inanamıyorum
    Aviosya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunlarıdamı görecektik yahu
    Alışırsınız böyle konulara. Nasıl olsa şerefli esnaf! çok.
    yilmaz70 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özel nitelikli kişisel verilerin işlenme şartları
    MADDE 6- (1) Kişilerin ırkı, etnik kökeni, siyasi düşüncesi, felsefi inancı, dini, mezhebi
    veya diğer inançları, kılık ve kıyafeti, dernek, vakıf ya da sendika üyeliği, sağlığı, cinsel hayatı,
    ceza mahkûmiyeti ve güvenlik tedbirleriyle ilgili verileri ile biyometrik ve genetik verileri özel
    nitelikli kişisel veridir.
    (2) Özel nitelikli kişisel verilerin, ilgilinin açık rızası olmaksızın işlenmesi yasaktır


    Haklı olsanız bile haklı iken haksız duruma düşersiniz bu şekilde. Diyelim ki; bu resmi paylaşılan şahsın başına şu an bir şey geldi? Kimden bilinir ilk?

    Anlıyorum da bu adam taksici. Resmi uberde var zaten. Özel bir durum yok bence. Ayrıca bu paylaşımımdan dolayı başına bir gelmesini gerektirecek bir durum yok. sadece adama ulaşmak istiyorum. Kimseyi hedef göstermedim, bir şey yapmadım.
    Neden aradığımı çok yazan olmuş. Konuyu editledim.
  • 18-04-2021, 01:27:43
    #13
    suç olabilir fotoğrafını kullanmanız başınız yanabilir hocam
  • 18-04-2021, 01:28:24
    #14
    Kurumsal PLUS
    Adamın resmini niye paylaşıyorsunuz hocam R10 da böyle şeylerin olduğuna inanamıyorum.Üyelik alımları bir süreliğine kapatılmalı..
  • 18-04-2021, 01:34:32
    #15
    ravenx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adamın resmini niye paylaşıyorsunuz hocam R10 da böyle şeylerin olduğuna inanamıyorum.Üyelik alımları bir süreliğine kapatılmalı..
    İnanmak zorunda değilsiniz. Daha 5 aylık geçmişiniz var gelmiş bir de yeni üyelikler kapatılmalı diye ahkam kesiyorsunuz. Zorla baktıran yok.

    Sıkıntı olabilir diye resmi kaldırdım.
  • 18-04-2021, 01:35:05
    #16
    Kurumsal Üye
    haiku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alışırsınız böyle konulara. Nasıl olsa şerefli esnaf! çok.



    Anlıyorum da bu adam taksici. Resmi uberde var zaten. Özel bir durum yok bence. Ayrıca bu paylaşımımdan dolayı başına bir gelmesini gerektirecek bir durum yok. sadece adama ulaşmak istiyorum. Kimseyi hedef göstermedim, bir şey yapmadım.
    Neden aradığımı çok yazan olmuş. Konuyu editledim.
    Uber 'de kendi yayınlamış, yani kendi rızası ile.

    Siz de kanun maddelerini dikkatli okuyun bence.

    Uyardık diye suçlu isek affola..

    Bir daha beni alıntılamayın lütfen..
  • 18-04-2021, 01:36:55
    #17
    Kurumsal PLUS
    haiku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnanmak zorunda değilsiniz. Daha 5 aylık geçmişiniz var gelmiş bir de yeni üyelikler kapatılmalı diye ahkam kesiyorsunuz. Zorla baktıran yok.

    Sıkıntı olabilir diye resmi kaldırdım.

    5 aylık üye olabilirim yani Boş konular açmıyorum ve ayrıca ben ahkam kesmiyorum,Yani kim tanıyabilir bu taksici yi konu içeriğiniz bile saçma Forum kurallarını okumanızı şiddetle tavsiye ederim.
  • 18-04-2021, 01:39:08
    #18
    yilmaz70 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uber 'de kendi yayınlamış, yani kendi rızası ile.

    Siz de kanun maddelerini dikkatli okuyun bence.

    Uyardık diye suçlu isek affola..

    Bir daha beni alıntılamayın lütfen..
    Hocam onu sizin için yazmadım. Sizin paylaşımınızı dikkate alarak resmi kaldırmıştım zaten.