ravenx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adamın resmini niye paylaşıyorsunuz hocam R10 da böyle şeylerin olduğuna inanamıyorum.Üyelik alımları bir süreliğine kapatılmalı..
İnanmak zorunda değilsiniz. Daha 5 aylık geçmişiniz var gelmiş bir de yeni üyelikler kapatılmalı diye ahkam kesiyorsunuz. Zorla baktıran yok.

Sıkıntı olabilir diye resmi kaldırdım.