Alışırsınız böyle konulara. Nasıl olsa şerefli esnaf! çok.
Anlıyorum da bu adam taksici. Resmi uberde var zaten. Özel bir durum yok bence. Ayrıca bu paylaşımımdan dolayı başına bir gelmesini gerektirecek bir durum yok. sadece adama ulaşmak istiyorum. Kimseyi hedef göstermedim, bir şey yapmadım.
Neden aradığımı çok yazan olmuş. Konuyu editledim.
Uber 'de kendi yayınlamış, yani kendi rızası ile.
Siz de kanun maddelerini dikkatli okuyun bence.
Uyardık diye suçlu isek affola..
Bir daha beni alıntılamayın lütfen..