altunbasak adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Amerika'da olaylar biraz farklı işliyor.
Ahmet, stripe, havale veya paypal ile size para gönderiyse ve ben bunu XX iş için gönderdim diyorsa o faturadır ve gerisi teferruattır.
KDV yok, faturada yok!
gelir vergisini öder geçersiniz.
işte bu ya hocam türkiyede vergilendirme nasıl oluyor meslea türkiyedede e ticaret yapsak bunu nasıl anlatırız devlete