Fatura Online oluyor. TR gibi fatura kesmenize gerek yok.
Amerika'da olaylar biraz farklı işliyor.
Ahmet, stripe, havale veya paypal ile size para gönderiyse ve ben bunu XX iş için gönderdim diyorsa o faturadır ve gerisi teferruattır.
KDV yok, faturada yok!
gelir vergisini öder geçersiniz.
Çok sağolun hocam
Hocam konu hakkında hizmet verebilecek tanıdığınız muhasebeci varmı