Fatura vs keserken ne yapıyoruz nasıl işliyor süreç bilginiz varmı
Fatura Online oluyor. TR gibi fatura kesmenize gerek yok.
Amerika'da olaylar biraz farklı işliyor.
Ahmet, stripe, havale veya paypal ile size para gönderiyse ve ben bunu XX iş için gönderdim diyorsa o faturadır ve gerisi teferruattır.
KDV yok, faturada yok!
gelir vergisini öder geçersiniz.