• 13-04-2021, 23:52:23
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Değerli arkadaşlar, sizce hangi logoyu kullanmalıyım? Öneri ve görüşleriniz önemlidir.




  • 13-04-2021, 23:53:23
    #2
    Üstteki bulanık duruyor bu yüzden alttaki
  • 13-04-2021, 23:53:49
    #3
    2. Logo daha iyi gibi hocam
  • 13-04-2021, 23:55:24
    #4
    2. cisi güzel hocam ama daha böyle cıvı cıvıl yapılabilir
  • 13-04-2021, 23:55:30
    #5
    2 logo gölgesini soft yaparsan daha iyi olur
  • 13-04-2021, 23:56:29
    #6
    sitenin renkleri de önemli hocam
  • 13-04-2021, 23:56:41
    #7
    Üyeliği durduruldu
    alttaki ama yazı renkleri ile oynanırsa daha güzel olur. geçişli renkleri kullanın derim pembe ve geçiş - mavi de de aynı geçiş çok tatlı durur. hocam.
  • 13-04-2021, 23:58:20
    #8
    İlk olan
  • 14-04-2021, 00:00:52
    #9
    bakyan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alttaki ama yazı renkleri ile oynanırsa daha güzel olur. geçişli renkleri kullanın derim pembe ve geçiş - mavi de de aynı geçiş çok tatlı durur. hocam.
    anlayamadım hocam? daha açıklayıcı olursanız denemek isterim