Konu
Hangi Logoyu Kullanmalıyım?
14-04-2021, 00:00:52
#9
ahmet_yagci
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
bakyan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
alttaki ama yazı renkleri ile oynanırsa daha güzel olur. geçişli renkleri kullanın derim pembe ve geçiş - mavi de de aynı geçiş çok tatlı durur. hocam.
anlayamadım hocam? daha açıklayıcı olursanız denemek isterim