Hangi Logoyu Kullanmalıyım? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hangi Logoyu Kullanmalıyım?
20
●
236
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Hangi Logoyu Kullanmalıyım?
1
2
3
14-04-2021, 01:36:08
#19
delikanli53
alttaki ama yazı fontu değişsin bence
14-04-2021, 12:51:57
#20
iKaRaM
2.si daha iyi hocam
14-04-2021, 23:18:46
#21
mobilecom
Ben olsam 2. Yi seçerdim, bebek kelimesinde 2. E harfinin üstüne bir benek figürü eklerdim
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler