• 11-04-2021, 16:47:40
    #1
    Merhaba Değerli Forum Üyeleri, Biliyorum ki Konu Çok Alakasız. Ama Yine de Bilen Varsa Diye Açıyorum Konuyu.

    Çok Birkaç Gündür Gözlerim Çok Sık Yaşarıyor. Rahat 10 Dakika'da Bir Yaşarıyor. Acaba Bu Ciddi Sağlık Sorunu Olabilir mi? Bu Konu'dan Dolayı Hastaneye Gitmiş Var mı Aramızda? Yoğun Çalışma Hayatım Var ama Bu İlk Defa Böyle Oldu.
    • baron111
    baron111 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 11-04-2021, 16:49:28
    #2
    Göz nezlesi diye bir rahatsızlık vardı bir araştırın isterseniz. Geçmiş olsun
  • 11-04-2021, 16:51:49
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba Değerli Forum Üyeleri, Biliyorum ki Konu Çok Alakasız. Ama Yine de Bilen Varsa Diye Açıyorum Konuyu.

    Çok Birkaç Gündür Gözlerim Çok Sık Yaşarıyor. Rahat 10 Dakika'da Bir Yaşarıyor. Acaba Bu Ciddi Sağlık Sorunu Olabilir mi? Bu Konu'dan Dolayı Hastaneye Gitmiş Var mı Aramızda? Yoğun Çalışma Hayatım Var ama Bu İlk Defa Böyle Oldu.
    Pc'de ve telefonda fazla beyaz ekrana bakmamaya özen gösterin, gece modunu açabilir, güneş gözlüğü ile kullanabilirsiniz.
    Ek olarak tears naturale 2 adli göz damlasını da kullanabilirsin rahatlatır.
  • 11-04-2021, 16:52:25
    #4
    Mevsimsel bir rahatsızlık olabilir büyük ihtimalle. Ama doktora görünmekte fayda var. En doğrusu bu. Sağlık ihmale gelmez.
  • 11-04-2021, 16:55:52
    #5
    Benim de aynı şekil çok yaşarıyor ve yanıyordu doktora göründüm çok bilgisayara bakıyorsanız muhtemelen o yüzden veya ofis yorgunluğu olabilir dedi
    Refresh Liquigel Göz Damlasını verdi aktığında veya kırmızı olduğunda damlatıyorum rahatlatıyor.
  • 11-04-2021, 17:30:48
    #6
    Sillage adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Göz nezlesi diye bir rahatsızlık vardı bir araştırın isterseniz. Geçmiş olsun
    Anladım Hocam, Teşekkür Ederim. 😊 Muhtemelen Nezle veya Mevsimden.

    baron111 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pc'de ve telefonda fazla beyaz ekrana bakmamaya özen gösterin, gece modunu açabilir, güneş gözlüğü ile kullanabilirsiniz.
    Ek olarak tears naturale 2 adli göz damlasını da kullanabilirsin rahatlatır.
    Hocam Hep Kısık Parlaklık ile Çalışıyorum ve Sürekli Gece Modu Aktif. Güneş Gözlüğü ve Tears Natürel Göz Damlasını Kullanmadım. Deneyeceğim, Teşekkür Ederim. 😊

    yigitmalik46 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mevsimsel bir rahatsızlık olabilir büyük ihtimalle. Ama doktora görünmekte fayda var. En doğrusu bu. Sağlık ihmale gelmez.
    Bende Öyle Düşünüyorum Hocam. Genetik Galiba. Göz Doktoruna Görüneceğim. Teşekkür Ederim.. 😊

    umutdeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim de aynı şekil çok yaşarıyor ve yanıyordu doktora göründüm çok bilgisayara bakıyorsanız muhtemelen o yüzden veya ofis yorgunluğu olabilir dedi
    Refresh Liquigel Göz Damlasını verdi aktığında veya kırmızı olduğunda damlatıyorum rahatlatıyor.
    Bende Çok Sık PC Kullanan Birisiyim ama İlk Defa Oldu Hocam. Muhtemelen Mevsimsel. Ama İhtimale Bırakmayacağım Doktora Görünmekte Fayda Var.. 🙏😊
    • Umt
    Umt bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 11-04-2021, 17:33:43
    #7
    kaşıntı v.s var mi hocam
  • 11-04-2021, 17:38:36
    #8
    Blanus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kaşıntı v.s var mi hocam
    Hiçbirisi Yok Hocam. Sadece Rahat 10 Dakika da Bir Gözlerim Yaşarıyor. Telefon, PC'den Falan Olsa Desek Önceden Olmuyordu. 🙃
  • 11-04-2021, 17:45:54
    #9
    kaşıntı yoksa çok ciddi bir problem yoktur inşallah pc/telefon v.b den oluyordur. göz kuruluğu olabilir geçmiş olsun göz doktoruna görünmekte fayda var hocam