Merhaba Değerli Forum Üyeleri, Biliyorum ki Konu Çok Alakasız. Ama Yine de Bilen Varsa Diye Açıyorum Konuyu.
Çok Birkaç Gündür Gözlerim Çok Sık Yaşarıyor. Rahat 10 Dakika'da Bir Yaşarıyor. Acaba Bu Ciddi Sağlık Sorunu Olabilir mi? Bu Konu'dan Dolayı Hastaneye Gitmiş Var mı Aramızda? Yoğun Çalışma Hayatım Var ama Bu İlk Defa Böyle Oldu.
Sık Sık Gözyaşarması
9
●83
- 11-04-2021, 16:51:49Pc'de ve telefonda fazla beyaz ekrana bakmamaya özen gösterin, gece modunu açabilir, güneş gözlüğü ile kullanabilirsiniz.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ek olarak tears naturale 2 adli göz damlasını da kullanabilirsin rahatlatır. - 11-04-2021, 16:52:25Mevsimsel bir rahatsızlık olabilir büyük ihtimalle. Ama doktora görünmekte fayda var. En doğrusu bu. Sağlık ihmale gelmez.
- 11-04-2021, 17:30:48Anladım Hocam, Teşekkür Ederim. 😊 Muhtemelen Nezle veya Mevsimden.Sillage adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam Hep Kısık Parlaklık ile Çalışıyorum ve Sürekli Gece Modu Aktif. Güneş Gözlüğü ve Tears Natürel Göz Damlasını Kullanmadım. Deneyeceğim, Teşekkür Ederim. 😊baron111 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende Öyle Düşünüyorum Hocam. Genetik Galiba. Göz Doktoruna Görüneceğim. Teşekkür Ederim.. 😊yigitmalik46 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende Çok Sık PC Kullanan Birisiyim ama İlk Defa Oldu Hocam. Muhtemelen Mevsimsel. Ama İhtimale Bırakmayacağım Doktora Görünmekte Fayda Var.. 🙏😊umutdeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 11-04-2021, 17:38:36Hiçbirisi Yok Hocam. Sadece Rahat 10 Dakika da Bir Gözlerim Yaşarıyor. Telefon, PC'den Falan Olsa Desek Önceden Olmuyordu. 🙃Blanus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle