Merhaba Değerli Forum Üyeleri, Biliyorum ki Konu Çok Alakasız. Ama Yine de Bilen Varsa Diye Açıyorum Konuyu.

Çok Birkaç Gündür Gözlerim Çok Sık Yaşarıyor. Rahat 10 Dakika'da Bir Yaşarıyor. Acaba Bu Ciddi Sağlık Sorunu Olabilir mi? Bu Konu'dan Dolayı Hastaneye Gitmiş Var mı Aramızda? Yoğun Çalışma Hayatım Var ama Bu İlk Defa Böyle Oldu.