Sillage adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Göz nezlesi diye bir rahatsızlık vardı bir araştırın isterseniz. Geçmiş olsun
Anladım Hocam, Teşekkür Ederim. 😊 Muhtemelen Nezle veya Mevsimden.

baron111 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pc'de ve telefonda fazla beyaz ekrana bakmamaya özen gösterin, gece modunu açabilir, güneş gözlüğü ile kullanabilirsiniz.
Ek olarak tears naturale 2 adli göz damlasını da kullanabilirsin rahatlatır.
Hocam Hep Kısık Parlaklık ile Çalışıyorum ve Sürekli Gece Modu Aktif. Güneş Gözlüğü ve Tears Natürel Göz Damlasını Kullanmadım. Deneyeceğim, Teşekkür Ederim. 😊

yigitmalik46 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mevsimsel bir rahatsızlık olabilir büyük ihtimalle. Ama doktora görünmekte fayda var. En doğrusu bu. Sağlık ihmale gelmez.
Bende Öyle Düşünüyorum Hocam. Genetik Galiba. Göz Doktoruna Görüneceğim. Teşekkür Ederim.. 😊

umutdeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim de aynı şekil çok yaşarıyor ve yanıyordu doktora göründüm çok bilgisayara bakıyorsanız muhtemelen o yüzden veya ofis yorgunluğu olabilir dedi
Refresh Liquigel Göz Damlasını verdi aktığında veya kırmızı olduğunda damlatıyorum rahatlatıyor.
Bende Çok Sık PC Kullanan Birisiyim ama İlk Defa Oldu Hocam. Muhtemelen Mevsimsel. Ama İhtimale Bırakmayacağım Doktora Görünmekte Fayda Var.. 🙏😊