• 10-04-2021, 20:11:20
    #1
    Arkadaşlar göğüs kafesimde şekil bozukluğu vardı ameliyat oldum. Geçici süreliğine çelik bar (platin de denebilir) konuldu ve 2 yılın sonunda çıkarıldı normale döndü göğüs kafesim. Şuanda tamamen normale döndü. Hiçbir şekilde harekette kısıtlama filan yok yani kontrolü filan da yok. Ufak ameliyat izleri var çok belirli değil.

    Soruma gelelim, arkadaşlar bu ameliyatı oldum diye Millî Savunma Üniversitesi sağlık araştırmasında elenir miyim?
  • Kabul Edilen Cevap
    • 0 Beğeni
      msü sağlığı 2 kere geçtim 1 kere kaldım. doktoruna göre çok değişiyor. ve bu tür bozuklukları falan bazısı yazıyor bazısı yazmıyor. yani gidip şansını denemek dışında başka bir şey yapamazsın. kimse bilemez ne olacağını.
  • 10-04-2021, 20:17:26
    #2
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    msü sağlığı 2 kere geçtim 1 kere kaldım. doktoruna göre çok değişiyor. ve bu tür bozuklukları falan bazısı yazıyor bazısı yazmıyor. yani gidip şansını denemek dışında başka bir şey yapamazsın. kimse bilemez ne olacağını.
  • 10-04-2021, 20:21:06
    #3
    dtah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    msü sağlığı 2 kere geçtim 1 kere kaldım. doktoruna göre çok değişiyor. ve bu tür bozuklukları falan bazısı yazıyor bazısı yazmıyor. yani gidip şansını denemek dışında başka bir şey yapamazsın. kimse bilemez ne olacağını.
    Tamamdır teşekkür ederim