Arkadaşlar göğüs kafesimde şekil bozukluğu vardı ameliyat oldum. Geçici süreliğine çelik bar (platin de denebilir) konuldu ve 2 yılın sonunda çıkarıldı normale döndü göğüs kafesim. Şuanda tamamen normale döndü. Hiçbir şekilde harekette kısıtlama filan yok yani kontrolü filan da yok. Ufak ameliyat izleri var çok belirli değil.
Soruma gelelim, arkadaşlar bu ameliyatı oldum diye Millî Savunma Üniversitesi sağlık araştırmasında elenir miyim?