dtah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
msü sağlığı 2 kere geçtim 1 kere kaldım. doktoruna göre çok değişiyor. ve bu tür bozuklukları falan bazısı yazıyor bazısı yazmıyor. yani gidip şansını denemek dışında başka bir şey yapamazsın. kimse bilemez ne olacağını.
Tamamdır teşekkür ederim