• 06-04-2021, 12:42:18
    #1

    Merhabalar autocad kullanmaya yeni başladım bi sorunum var. Unit ayarlarım metre ve ben metreyle çiziyorum. 150m ye 150m çizeceğim örnek veriyorum fakat bunu çizmem için çok yaklaştırmam lazım gördüğünüz gibi. Bu sefer yaklaştırınca alttaki kareler azalıyor. Bu kareleri nasıl arttırabilirim detaylı çizim için?
  • Kabul Edilen Cevap
    • Sağ altta modelin 2 sağındaki üçgen tıklayıp şunları yaparsanız olacaktır istediğiniz. Ordan değerleri istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz.
  • 06-04-2021, 13:00:31
    #2
    Hocam çok yaklaştırmanızın nedeni autocad'de çizim alanının bir sınırı yok siz oraya 150m yerine 10050m yazarsanız kareler büyük olur ama çizim bu sefer doğru orantılı olmaz ama isterseniz m değil de mm olarak çizerseniz daha iyi olur ve m değil cm olarak çiziyorsunuz. Ve hocam karelerin tek amacı çizdiğiniz alanı göstermek amaçlı kullanıldığını biliyorum.
  • 06-04-2021, 13:13:26
    #3
    Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Sağ altta modelin 2 sağındaki üçgen tıklayıp şunları yaparsanız olacaktır istediğiniz. Ordan değerleri istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz.
  • 06-04-2021, 13:28:54
    #4
    atomchik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağ altta modelin 2 sağındaki üçgen tıklayıp şunları yaparsanız olacaktır istediğiniz. Ordan değerleri istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz.
    Çok teşekkürler