Hocam çok yaklaştırmanızın nedeni autocad'de çizim alanının bir sınırı yok siz oraya 150m yerine 10050m yazarsanız kareler büyük olur ama çizim bu sefer doğru orantılı olmaz ama isterseniz m değil de mm olarak çizerseniz daha iyi olur ve m değil cm olarak çiziyorsunuz. Ve hocam karelerin tek amacı çizdiğiniz alanı göstermek amaçlı kullanıldığını biliyorum.