Merhabalar autocad kullanmaya yeni başladım bi sorunum var. Unit ayarlarım metre ve ben metreyle çiziyorum. 150m ye 150m çizeceğim örnek veriyorum fakat bunu çizmem için çok yaklaştırmam lazım gördüğünüz gibi. Bu sefer yaklaştırınca alttaki kareler azalıyor. Bu kareleri nasıl arttırabilirim detaylı çizim için?