Esp32 ile web serverdaki databace ime veri yazabilir miyim?
6
●51
- 05-04-2021, 21:29:18Esp32 ile web serverdaki databace ime veri yazabilir miyim? Evet arkadaşlar dediğim gibi sunucumdaki databace e veri yazmak istiyorum. Bu konuda ücretli yardımda alabiliriz. Aynı zamanda esp 32 de ki kamerayı karekod okuyucu olarak kullanabilir miyim ?? Bu iki konuda yada birisinde bana yardım edebilecek arkadaşlara ihtiyacım var.
- 05-04-2021, 21:34:15hocam veri alıyoruz ama bir türlü yazamadık :S Bu konuda yardımcı olabilir misin????SoulflyHB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-04-2021, 21:35:35bende de esp32s mevcut fakat iot kısmına daha yeni giriyorum diyebilirim , sizin konular aşar benicanpekdemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-04-2021, 21:36:26bu arada esp32 kameradı ile yüz tanıma sistemi yapıyorlar , karekodu da tanır bence )canpekdemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-04-2021, 22:18:09
- 05-04-2021, 23:12:25Daha yolum var tşkederimcanpekdemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle