• 05-04-2021, 21:29:18
    #1
    Esp32 ile web serverdaki databace ime veri yazabilir miyim? Evet arkadaşlar dediğim gibi sunucumdaki databace e veri yazmak istiyorum. Bu konuda ücretli yardımda alabiliriz. Aynı zamanda esp 32 de ki kamerayı karekod okuyucu olarak kullanabilir miyim ?? Bu iki konuda yada birisinde bana yardım edebilecek arkadaşlara ihtiyacım var.
  • 05-04-2021, 21:32:48
    #2
    Yazabilirsin bence , çift yönlü iletişim mevcut
  • 05-04-2021, 21:34:15
    #3
    SoulflyHB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazabilirsin bence , çift yönlü iletişim mevcut
    hocam veri alıyoruz ama bir türlü yazamadık :S Bu konuda yardımcı olabilir misin????
  • 05-04-2021, 21:35:35
    #4
    canpekdemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam veri alıyoruz ama bir türlü yazamadık :S Bu konuda yardımcı olabilir misin????
    bende de esp32s mevcut fakat iot kısmına daha yeni giriyorum diyebilirim , sizin konular aşar beni
  • 05-04-2021, 21:36:26
    #5
    canpekdemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam veri alıyoruz ama bir türlü yazamadık :S Bu konuda yardımcı olabilir misin????
    bu arada esp32 kameradı ile yüz tanıma sistemi yapıyorlar , karekodu da tanır bence )
  • 05-04-2021, 22:18:09
    #6
    SoulflyHB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu arada esp32 kameradı ile yüz tanıma sistemi yapıyorlar , karekodu da tanır bence )
    Dene bakalım hocam bir databace e veri yazmayı
  • 05-04-2021, 23:12:25
    #7
    canpekdemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dene bakalım hocam bir databace e veri yazmayı
    Daha yolum var tşkederim