canpekdemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam veri alıyoruz ama bir türlü yazamadık :S Bu konuda yardımcı olabilir misin????
bende de esp32s mevcut fakat iot kısmına daha yeni giriyorum diyebilirim , sizin konular aşar beni