Esp32 ile web serverdaki databace ime veri yazabilir miyim? Evet arkadaşlar dediğim gibi sunucumdaki databace e veri yazmak istiyorum. Bu konuda ücretli yardımda alabiliriz. Aynı zamanda esp 32 de ki kamerayı karekod okuyucu olarak kullanabilir miyim ?? Bu iki konuda yada birisinde bana yardım edebilecek arkadaşlara ihtiyacım var.