• 04-04-2021, 19:09:48
    #28
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya kırılırsa yumurta timsah için bilet parası kesmesinler ?
    okadarsınıda ödesin hepten beleş %100 çalışan plan kimse kimseye beleşe vermez bugünlerde
  • 04-04-2021, 19:11:00
    #29
    Wraith adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    okadarsınıda ödesin hepten beleş %100 çalışan plan kimse kimseye beleşe vermez bugünlerde
    bilet parasıyla bitse iyi bunun pasaportu var vizesi var bir plan yapıyorsunuz düzgün yapın kardeşim
    • mustafabilisim
    mustafabilisim bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 04-04-2021, 19:11:44
    #30
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bilet parasıyla bitse iyi bunun pasaportu var vizesi var bir plan yapıyorsunuz düzgün yapın kardeşim
    ozaman kırmasın kardeş yumurtayı yapacak bişe yok
  • 04-04-2021, 19:12:37
    #31
    Wraith adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    okadarsınıda ödesin hepten beleş %100 çalışan plan kimse kimseye beleşe vermez bugünlerde
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bilet parasıyla bitse iyi bunun pasaportu var vizesi var bir plan yapıyorsunuz düzgün yapın kardeşim
    Wraith adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ozaman kırmasın kardeş yumurtayı yapacak bişe yok
    Arkadaşlar sakin afrikaya gidecek halimiz yok 😂
  • 04-04-2021, 19:16:09
    #32
    mustafabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar sakin afrikaya gidecek halimiz yok 😂
    en mantıklısı bu sanırım
  • 04-04-2021, 20:00:14
    #33
    webvo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    satışı yasak olduğu gibi beslenmesi de yasak diye biliyorum
    zeytin8899 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ciddi misiniz ya?
    mustafabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maalesef hocam bir insan nasıl timsaha samimi olur ben dahi kafam almıyor biraz bilgi sahibi olalım diye konu açtım
    iguanamehmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam timsah beslemeye zamanında babamda heves etti ama bizde bulamadık minik büyümeyen timsahlar varmış ama bakımı zor galiba onun yerine iguana besleyebilirsiniz bakımı yine zor fakat timsahtan daha fazla seveceğinize eminim bizim canavarla 5 yıl oldu çok tombiş tatlı bir şey oldu dışardan gören bunu nasıl seviyorsun diyor ama benim gözümde tombiş bir kız
    SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    böyle hayvanları devlet tespit ettiğinde gelip evden alıp el koyuyorlar diye biliyorum ama el altından kesinlikle bulursunuz
    Wraith adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "söylemlerim tamamen hayal ürünüdür."

    "önce afrika için bilet alınır trist gibi afrikaya gidilir. daha sonra orada bir timsah yuvası bulunur ve içinden bir adet yumurta alınır (dişi veya erkek sizin şansınıza) daha sonra bir markete gidilir 30lu yumurta kolisi alınır ve bu yumurta kolisinden bir adet atılır yerine timsahın yumurtası konulur (boyut hakkında bilgim yok tamamen şans) daha sonra geri gelirken hava alanında sorun çıkarsa evde yumurta yoktu aldım dersin ve eve gelirsin bir adet timsahın var "

    hocam timsah yasak diye biliyorum ki yasaktır duyulursa elinden alırlar.
    Dreko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2-3 ay önce forumdan biri de Eminönü civarında bengal kaplanı arıyordu...
    SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.surungenpazari.com/Ilanlar/timsah-12758

    Buyur hocam bir araba paran varsa 41 bin TL'ye timsaha sahip olabilirsin sahibi ağızını bantlamış ne kadar saldırgan olduğunu burdan anlarsınız.



    https://www.youtube.com/watch?v=6vf3EOTm4dU
    [/QUOTE]

    Ersa111 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bunu ironi için koymuş olabilir youtubede karınca çiftliğim diye bir kanal var elini felan ısırttırıyordu timsahlara birşey olmuyordu.
    YasinReal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allahım arkadaşınıza akıl fikir ihsan eylesin hocam Kedi, köpek , hamster, tavşan, papağan, güvercin, muhabbet kuşu ve sayamadığım onlarca evde beslenebilcek hayvan varken neden timsah Bende serçe besliyorum 100den fazlalar merak etmeyin evde değil, yemlerini balkona koyuyorum hergün düzenli gelip yerler.
    kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anca buradan alırsınız hocam

    https://www.lacoste.com.tr/
    CoolDad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elektrik bandı mı o?
    mustafabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onun tamamiyle Ya Maniplasyon ya ironi yada dalga geçmek amaçlı olduğunu düşünüyorumo ilanı bizde gördük ama 2018 yılında olgun yavruları 2000 lira bandında satılıyordu yani o tamamen manipülasyon gibi gözüküyor

    Evet Karınca çiftliğimde Elraen Test yapıyordu
    SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sübliminal mesaj var hocam "dikkat et çarpar adamı (!)" diyor
    depresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    balık dışında vahşi hayvan beslenmez elinizden alırlar.
    mustafabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet Olabilir ama youtubede gördük özel alan tahsis eden kişiler besliyordu veyahut arkadaşın biri akvaryumda besliyordu
    MrGatsby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her yorumu okurken ayrı bir kahkaka attım ya çok güldüm 😂😂. Neden yani ne yapıcaksiniz yatırım filan el altından yawru satışı yada Allah Allah çok güldüm açıkçası .
    mustafabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar hepinizin düşüncesi için çok teşekkür ederim Cidden daha kendisini besleyemiyorken timsah beslemeye çalışan arkadaşımızın zekasını birkez hep beraber Maşallahh diyelim kendisine bu mesajları okutucam umarm hayırlısı olur aklını tam kullanır böyle bir işe kalkışmaz

    Tavsiyedir=Siz böyle bir fikire kapılmayın, arkadaşımız bunu kedi köpekle karıştırıyor
    mustafabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maalesef hocam öyle forumdaki arkadaşlar canı sıkılırlarsa konuyu okuyabilirler
    bdemiraki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önce sahip olunur bir hayvan değil bunu bilelim..
    Türkiye'de yasal olarak timsah sahiplenebilme hakkı var mı? Onu bir araştırsın. Yabani hayvan sınıfına giren cinste bir hayvan. Türkiye'de benim bildiğim kadarıyla yasak yani para verip alsanda şikayet sonrası elinden alınacak bunu söyle.
    saydek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bildiğim kadarıyla yasal olarak hayvanat bahçesi lisansı alınması gerekiyor bu tür hayvanları beslemek için bunun içinde belirli bir boyutta arazi tahsis edilmesi gerekiyor yani bu şartları sağlamıyorsa hiç girmesin bu işlere cezası büyük
    mustafabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendisi benimle beraber konuyu okuyor 😂 bakalım merakından vazgeçicekmi burada paylaşacağım
    mustafabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendisiyle beraber okutuyorum hocam çok teşekkür ederim yavaştan hayvandan soğumaya başladı bakalım
    FrknYLMZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçtiğimiz aylarda bir fenomenin maymununu bile elinden almışlardı. Timsah sanırım sıkıntı olacaktır.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya kırılırsa yumurta timsah için bilet parası kesmesinler ?
    Wraith adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    okadarsınıda ödesin hepten beleş %100 çalışan plan kimse kimseye beleşe vermez bugünlerde
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bilet parasıyla bitse iyi bunun pasaportu var vizesi var bir plan yapıyorsunuz düzgün yapın kardeşim
    Wraith adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ozaman kırmasın kardeş yumurtayı yapacak bişe yok
    Wraith adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en mantıklısı bu sanırım
    Değerli arkadaşlar herkesin yazdığı cevaplar için çok teşekkür ederim. Arkadaşımızı Timsahtan sonunda vazgeçirdik bu uğurda herkese teşekkür ederim

    Timsah Yetiştirmek diğer insanlara nazaran tehlikeli olduğundan ve gerekli şartı sağlamayan kişinin timsah alamayacağı ve besleyemeyeceğini öğrenmiş olduk Ne gerek varki timsaha ona benzer türdeki ırklar ile hevesinizi giderebilirsiniz

    Ama asıl sonuca gelirsek arkadaşımızı azda olsa hevesini azaltıp timsahtan vazgeçirdik ona vereceğin parayı hayvanat bahçesine ziyarete ver hevesini gider diyerek hallettik.

    Ancak bu seferde Köpekbalığı hevesi tuttu evet arkadaşlar güldük eğlendik bilgi sahibi olduk şimdi sizi bu konuya beklerim herkesin düşüncelerine saygımız var şimdiden teşekkürler

    Köpekbalığı konu linki https://www.r10.net/sorum-var/276630...post1079816088
  • 04-04-2021, 20:01:35
    #34
    Mesajımı daha önce alıntılamıştınız, neden tekrar alıntıladınız?
  • 04-04-2021, 20:07:25
    #35
    tahaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesajımı daha önce alıntılamıştınız, neden tekrar alıntıladınız?
    Farketmemişim hocam hepsine bastım
  • 04-04-2021, 20:53:55
    #36
    Tayland'da ücretsiz sahiplendiriyorlar. Fakat ülkeye sokamazsın, orada beslemek zorundasınız.