webvo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
satışı yasak olduğu gibi beslenmesi de yasak diye biliyorum
zeytin8899 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ciddi misiniz ya?
mustafabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maalesef hocam bir insan nasıl timsaha samimi olur ben dahi kafam almıyor biraz bilgi sahibi olalım diye konu açtım
iguanamehmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam timsah beslemeye zamanında babamda heves etti ama bizde bulamadık minik büyümeyen timsahlar varmış ama bakımı zor galiba onun yerine iguana besleyebilirsiniz bakımı yine zor fakat timsahtan daha fazla seveceğinize eminim bizim canavarla 5 yıl oldu çok tombiş tatlı bir şey oldu dışardan gören bunu nasıl seviyorsun diyor ama benim gözümde tombiş bir kız
SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
böyle hayvanları devlet tespit ettiğinde gelip evden alıp el koyuyorlar diye biliyorum ama el altından kesinlikle bulursunuz
Wraith adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"söylemlerim tamamen hayal ürünüdür."

"önce afrika için bilet alınır trist gibi afrikaya gidilir. daha sonra orada bir timsah yuvası bulunur ve içinden bir adet yumurta alınır (dişi veya erkek sizin şansınıza) daha sonra bir markete gidilir 30lu yumurta kolisi alınır ve bu yumurta kolisinden bir adet atılır yerine timsahın yumurtası konulur (boyut hakkında bilgim yok tamamen şans) daha sonra geri gelirken hava alanında sorun çıkarsa evde yumurta yoktu aldım dersin ve eve gelirsin bir adet timsahın var "

hocam timsah yasak diye biliyorum ki yasaktır duyulursa elinden alırlar.
Dreko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2-3 ay önce forumdan biri de Eminönü civarında bengal kaplanı arıyordu...
SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://www.surungenpazari.com/Ilanlar/timsah-12758

Buyur hocam bir araba paran varsa 41 bin TL'ye timsaha sahip olabilirsin sahibi ağızını bantlamış ne kadar saldırgan olduğunu burdan anlarsınız.



https://www.youtube.com/watch?v=6vf3EOTm4dU
[/QUOTE]

Ersa111 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bunu ironi için koymuş olabilir youtubede karınca çiftliğim diye bir kanal var elini felan ısırttırıyordu timsahlara birşey olmuyordu.
YasinReal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allahım arkadaşınıza akıl fikir ihsan eylesin hocam Kedi, köpek , hamster, tavşan, papağan, güvercin, muhabbet kuşu ve sayamadığım onlarca evde beslenebilcek hayvan varken neden timsah Bende serçe besliyorum 100den fazlalar merak etmeyin evde değil, yemlerini balkona koyuyorum hergün düzenli gelip yerler.
kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anca buradan alırsınız hocam

https://www.lacoste.com.tr/
CoolDad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elektrik bandı mı o?
mustafabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onun tamamiyle Ya Maniplasyon ya ironi yada dalga geçmek amaçlı olduğunu düşünüyorumo ilanı bizde gördük ama 2018 yılında olgun yavruları 2000 lira bandında satılıyordu yani o tamamen manipülasyon gibi gözüküyor

Evet Karınca çiftliğimde Elraen Test yapıyordu
SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sübliminal mesaj var hocam "dikkat et çarpar adamı (!)" diyor
depresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
balık dışında vahşi hayvan beslenmez elinizden alırlar.
mustafabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet Olabilir ama youtubede gördük özel alan tahsis eden kişiler besliyordu veyahut arkadaşın biri akvaryumda besliyordu
MrGatsby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her yorumu okurken ayrı bir kahkaka attım ya çok güldüm 😂😂. Neden yani ne yapıcaksiniz yatırım filan el altından yawru satışı yada Allah Allah çok güldüm açıkçası .
mustafabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar hepinizin düşüncesi için çok teşekkür ederim Cidden daha kendisini besleyemiyorken timsah beslemeye çalışan arkadaşımızın zekasını birkez hep beraber Maşallahh diyelim kendisine bu mesajları okutucam umarm hayırlısı olur aklını tam kullanır böyle bir işe kalkışmaz

Tavsiyedir=Siz böyle bir fikire kapılmayın, arkadaşımız bunu kedi köpekle karıştırıyor
mustafabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maalesef hocam öyle forumdaki arkadaşlar canı sıkılırlarsa konuyu okuyabilirler
bdemiraki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Önce sahip olunur bir hayvan değil bunu bilelim..
Türkiye'de yasal olarak timsah sahiplenebilme hakkı var mı? Onu bir araştırsın. Yabani hayvan sınıfına giren cinste bir hayvan. Türkiye'de benim bildiğim kadarıyla yasak yani para verip alsanda şikayet sonrası elinden alınacak bunu söyle.
saydek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bildiğim kadarıyla yasal olarak hayvanat bahçesi lisansı alınması gerekiyor bu tür hayvanları beslemek için bunun içinde belirli bir boyutta arazi tahsis edilmesi gerekiyor yani bu şartları sağlamıyorsa hiç girmesin bu işlere cezası büyük
mustafabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendisi benimle beraber konuyu okuyor 😂 bakalım merakından vazgeçicekmi burada paylaşacağım
mustafabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendisiyle beraber okutuyorum hocam çok teşekkür ederim yavaştan hayvandan soğumaya başladı bakalım
FrknYLMZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçtiğimiz aylarda bir fenomenin maymununu bile elinden almışlardı. Timsah sanırım sıkıntı olacaktır.
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya kırılırsa yumurta timsah için bilet parası kesmesinler ?
Wraith adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
okadarsınıda ödesin hepten beleş %100 çalışan plan kimse kimseye beleşe vermez bugünlerde
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bilet parasıyla bitse iyi bunun pasaportu var vizesi var bir plan yapıyorsunuz düzgün yapın kardeşim
Wraith adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ozaman kırmasın kardeş yumurtayı yapacak bişe yok
Wraith adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
en mantıklısı bu sanırım
Değerli arkadaşlar herkesin yazdığı cevaplar için çok teşekkür ederim. Arkadaşımızı Timsahtan sonunda vazgeçirdik bu uğurda herkese teşekkür ederim

Timsah Yetiştirmek diğer insanlara nazaran tehlikeli olduğundan ve gerekli şartı sağlamayan kişinin timsah alamayacağı ve besleyemeyeceğini öğrenmiş olduk Ne gerek varki timsaha ona benzer türdeki ırklar ile hevesinizi giderebilirsiniz

Ama asıl sonuca gelirsek arkadaşımızı azda olsa hevesini azaltıp timsahtan vazgeçirdik ona vereceğin parayı hayvanat bahçesine ziyarete ver hevesini gider diyerek hallettik.

Ancak bu seferde Köpekbalığı hevesi tuttu evet arkadaşlar güldük eğlendik bilgi sahibi olduk şimdi sizi bu konuya beklerim herkesin düşüncelerine saygımız var şimdiden teşekkürler

Köpekbalığı konu linki https://www.r10.net/sorum-var/276630...post1079816088