satışı yasak olduğu gibi beslenmesi de yasak diye biliyorum
Maalesef hocam bir insan nasıl timsaha samimi olur ben dahi kafam almıyor biraz bilgi sahibi olalım diye konu açtım
Hocam timsah beslemeye zamanında babamda heves etti ama bizde bulamadık minik büyümeyen timsahlar varmış ama bakımı zor galiba onun yerine iguana besleyebilirsiniz bakımı yine zor fakat timsahtan daha fazla seveceğinize eminim bizim canavarla 5 yıl oldu çok tombiş tatlı bir şey oldu dışardan gören bunu nasıl seviyorsun diyor ama benim gözümde tombiş bir kız
böyle hayvanları devlet tespit ettiğinde gelip evden alıp el koyuyorlar diye biliyorum ama el altından kesinlikle bulursunuz
"söylemlerim tamamen hayal ürünüdür."
"önce afrika için bilet alınır trist gibi afrikaya gidilir. daha sonra orada bir timsah yuvası bulunur ve içinden bir adet yumurta alınır (dişi veya erkek sizin şansınıza) daha sonra bir markete gidilir 30lu yumurta kolisi alınır ve bu yumurta kolisinden bir adet atılır yerine timsahın yumurtası konulur (boyut hakkında bilgim yok tamamen şans) daha sonra geri gelirken hava alanında sorun çıkarsa evde yumurta yoktu aldım dersin ve eve gelirsin bir adet timsahın var
"
hocam timsah yasak diye biliyorum ki yasaktır duyulursa elinden alırlar.
2-3 ay önce forumdan biri de Eminönü civarında bengal kaplanı arıyordu...
https://www.youtube.com/watch?v=6vf3EOTm4dU[/QUOTE]
Hocam bunu ironi için koymuş olabilir youtubede karınca çiftliğim diye bir kanal var elini felan ısırttırıyordu timsahlara birşey olmuyordu.
Allahım arkadaşınıza akıl fikir ihsan eylesin hocam

Kedi, köpek , hamster, tavşan, papağan, güvercin, muhabbet kuşu ve sayamadığım onlarca evde beslenebilcek hayvan varken neden timsah

Bende serçe besliyorum 100den fazlalar

merak etmeyin evde değil, yemlerini balkona koyuyorum hergün düzenli gelip yerler.
Elektrik bandı mı o?
Onun tamamiyle Ya Maniplasyon ya ironi yada dalga geçmek amaçlı olduğunu düşünüyorumo ilanı bizde gördük ama 2018 yılında olgun yavruları 2000 lira bandında satılıyordu yani o tamamen manipülasyon gibi gözüküyor
Evet Karınca çiftliğimde Elraen Test yapıyordu
Sübliminal mesaj var hocam "dikkat et çarpar adamı (!)" diyor
balık dışında vahşi hayvan beslenmez elinizden alırlar.
Evet Olabilir ama youtubede gördük özel alan tahsis eden kişiler besliyordu veyahut arkadaşın biri akvaryumda besliyordu
Her yorumu okurken ayrı bir kahkaka attım ya çok güldüm 😂😂. Neden yani ne yapıcaksiniz yatırım filan el altından yawru satışı yada Allah Allah çok güldüm açıkçası .
Arkadaşlar hepinizin düşüncesi için çok teşekkür ederim Cidden daha kendisini besleyemiyorken timsah beslemeye çalışan arkadaşımızın zekasını birkez hep beraber Maşallahh diyelim kendisine bu mesajları okutucam umarm hayırlısı olur aklını tam kullanır böyle bir işe kalkışmaz
Tavsiyedir=Siz böyle bir fikire kapılmayın, arkadaşımız bunu kedi köpekle karıştırıyor
Maalesef hocam öyle forumdaki arkadaşlar canı sıkılırlarsa konuyu okuyabilirler
Önce sahip olunur bir hayvan değil bunu bilelim..
Türkiye'de yasal olarak timsah sahiplenebilme hakkı var mı? Onu bir araştırsın. Yabani hayvan sınıfına giren cinste bir hayvan. Türkiye'de benim bildiğim kadarıyla yasak yani para verip alsanda şikayet sonrası elinden alınacak bunu söyle.
Hocam bildiğim kadarıyla yasal olarak hayvanat bahçesi lisansı alınması gerekiyor bu tür hayvanları beslemek için bunun içinde belirli bir boyutta arazi tahsis edilmesi gerekiyor yani bu şartları sağlamıyorsa hiç girmesin bu işlere cezası büyük
Kendisi benimle beraber konuyu okuyor 😂 bakalım merakından vazgeçicekmi burada paylaşacağım
Kendisiyle beraber okutuyorum hocam çok teşekkür ederim yavaştan hayvandan soğumaya başladı bakalım
Geçtiğimiz aylarda bir fenomenin maymununu bile elinden almışlardı. Timsah sanırım sıkıntı olacaktır.
ya kırılırsa yumurta timsah için bilet parası kesmesinler ?
okadarsınıda ödesin hepten beleş %100 çalışan plan kimse kimseye beleşe vermez bugünlerde
bilet parasıyla bitse iyi bunun pasaportu var vizesi var bir plan yapıyorsunuz düzgün yapın kardeşim
ozaman kırmasın kardeş yumurtayı yapacak bişe yok
Değerli arkadaşlar herkesin yazdığı cevaplar için çok teşekkür ederim. Arkadaşımızı Timsahtan sonunda vazgeçirdik bu uğurda herkese teşekkür ederim
Timsah Yetiştirmek diğer insanlara nazaran tehlikeli olduğundan ve gerekli şartı sağlamayan kişinin timsah alamayacağı ve besleyemeyeceğini öğrenmiş olduk Ne gerek varki timsaha ona benzer türdeki ırklar ile hevesinizi giderebilirsiniz
Ama asıl sonuca gelirsek arkadaşımızı azda olsa hevesini azaltıp timsahtan vazgeçirdik ona vereceğin parayı hayvanat bahçesine ziyarete ver hevesini gider diyerek hallettik.
Ancak bu seferde Köpekbalığı hevesi tuttu evet arkadaşlar güldük eğlendik bilgi sahibi olduk şimdi sizi bu konuya beklerim herkesin düşüncelerine saygımız var şimdiden teşekkürler
Köpekbalığı konu linki
https://www.r10.net/sorum-var/276630...post1079816088