Wraith adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
okadarsınıda ödesin hepten beleş %100 çalışan plan kimse kimseye beleşe vermez bugünlerde
bilet parasıyla bitse iyi bunun pasaportu var vizesi var bir plan yapıyorsunuz düzgün yapın kardeşim