batman7211 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Diş Teli Takan Var Mı?
45
●668
- 03-04-2021, 23:27:0020 yaşındayım. 10 lu yaşlardayken sınıfımdaki akli dengesi yerinde olmayan bir arkadaşım yüzümden bir kaza geçirmiştim. Dişlerim kötü durumdaydı. Ve birkaç kist operasyonu da geçirdim. Bunlara ek olarak tedavi gördüğüm şehirden taşındım. Normalde ayda bir gitmem gereken kontrole 3-4 ayda bir anca gidebiliyorum 2 yıldır. O yüzden bu denli uzun sürdü.batman7211 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-04-2021, 23:27:25Alt-üst mü hocam, eğer sorun değilse ne zaman ve ortalama fiyat neyditunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-04-2021, 23:27:46
- Diş teli takarken ağrı oluyor mu?
- Tellerde oynama yapıldığı zaman, teller kalınlaştığı - inceldiği zamanlar 1-2 gün boyunca evet bir şey yerken dişlerinizi fırçalarken ağrı söz konusu. Lakin sonrasında ağrı vs olmuyor.
- Diş teli ile yaşam zor mu?
- İlk zamanlar biraz alışmak zor oluyor çünkü ağzınızın içinde bir demir parçası var dudaklarınız vs buna göre şekil alıyor. Yemek konusunda herhangi bir sorun olmuyor, yemekler tellere takılabiliyor - tellerin arasında kalabiliyor ama temizlemek gerekiyor her yemekten sonra. Biraz zorluğu var.
- Diş teli ortalama fiyatları alt-üst?
- 2 defa tel tedavisi gördüm, Bezmialemde 2016 yılında 6000TL'ye taktırmıştım. Aradan 4 yıl geçti, tedavimi bitirmediler sürekli hocalar değişiyor, sizinle ilgilenen kişilerin çoğu öğrenci oluyor sizi bir nevi kobay olarak kullanıyorlar bundan dolayı bezmialemde olan tedavimi iptal ettirdim. Bana kağıt imzalattılar tedavimi kendi rızamla bıraktığıma dair. Sonrasında 10.000TL'ye özele geçtim. 2 ay sonra çene ameliyatına hazırdım. Özelin gözünü seveyim.
- En önemlisi diş telleri çıkarıldıktan sonra dişler eski haline dönüyor söylentisi gerçek mi?
- Bu durum tamamen gitmiş olduğunuz hekime bağlıdır, bazı hekimler 20lik dişleri çektirmeden tedaviye başlıyor. Bu da ilerleyen günlerde 20lik dişlerde bozukluk varsa düzelen dişleri yine bozuyor. Veya diş teli tedavisi tam anlamıyla bitmeden tedaviyi bitirirlerse dişler kapanışta yine kendini atacaktır, bozulukluğa sebebiyet verecektir.
- Diş teli takarken ağrı oluyor mu?
- 03-04-2021, 23:31:452 3 sene önce alt üst diş teli öncesi agızdaki cürük dişleride toparlaması gerekiyor fiyat o zamanın fiyatıydı 10k harcamışımdırbatman7211 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-04-2021, 23:44:56Rica ederim. Genellikle çoğu vakada uygulamak mümkün. Desteklenmeyen durumlar da nadiren çıkabiliyor. Para konusuna gelince daha çok pahalı olduğu için genellikle tercih edilmiyor. Bazı kliniklerinde bunun için yeterli teçhizatı yok.batman7211 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-04-2021, 00:46:32Üyeliği durdurulduBen 1 ay sonra çıkaracağım şuan hala diş telim takılı.batman7211 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- İlk takıldığında 2 hafta kadar ağrıyor. Ekmek bile ısıramıyorsun özellikle alt dişler dayanılmaz oluyor. Sonra her tel değiştirildiğinde 1 hafta kadar aynı süreç devam ediyor.
- İlk 2 ay alışma sürecinde devamlı ağız içi yara oluyor. Zaman zaman yara olmaya devam ediyor. Özellikle tel değişimlerinde telin arka kısımlarını zımparalattırmazsan batma durumu oluyor. Bunun dışında kuruyemiş yemeyin vs derler braketler kırılmasın diye. Ben hiçbirşeyi eksiltmeden dikkatlice herşeyi tükettim. 1 sene oldu 2 defa braket kırıldı ikisindede ekmek yerken kırıldı.
- Ben ₺12.000 e yaptırdım. Özelde yaptırırsanız dikkat edin ek işlemlerde konuştuğunuz tutarı değilde kendi tutarlarını yazıyorlar ben çok yaşadım.
- Diş telini çıkardıktan sonra verilen bir damaklık var onu 1 sene daha kullanmaya devam etmek gerekiyor. Nedeni ise dişlerin rahat pozisyona geri dönme isteğidir. kemiklerin yeniden oluşup son halindeki gibi kalması gerekiyor.
en sinir bozucu kısmı ise örneğin et yediğinde dişinin arasına sıkışırya, onu 2 kez yaşıyorsun hem tele dolanıyor hem dişe, telden çıkartmak bayağı uğraştırıyor.
Böyle ufak tefek sorunları var.
- 04-04-2021, 00:49:28Üyeliği durduruldu20 yaş üstü için sıkıntılı deniliyor. ben tedaviye 20 yaş üstünde başladım sorun olmadı.Paramedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böyle ufak tefek sorunları var.