Paramedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hazır konusuyken sorayım diş teli için bir yaş şartı var mı? Hani bu yaştan sonra olmaz gelişimini tamamlamış artık gibisinden.
20 yaş üstü için sıkıntılı deniliyor. ben tedaviye 20 yaş üstünde başladım sorun olmadı.