Hocam 6 yıl çok çok uzun bir süre değil mi? 6 yıl çıkarılmama sebebi nedir? Kaç yaşındasınız
20 yaşındayım. 10 lu yaşlardayken sınıfımdaki akli dengesi yerinde olmayan bir arkadaşım yüzümden bir kaza geçirmiştim. Dişlerim kötü durumdaydı. Ve birkaç kist operasyonu da geçirdim. Bunlara ek olarak tedavi gördüğüm şehirden taşındım. Normalde ayda bir gitmem gereken kontrole 3-4 ayda bir anca gidebiliyorum 2 yıldır. O yüzden bu denli uzun sürdü.