• 03-04-2021, 01:26:12
    #1
    Merhaba,

    Yaklaşık 1 aydır paribu uygulamasını kullanıyorum gerek kolay kullanımı v.b çeşitli avantajlarından dolayı paribu kullanmaya başlamıştım lakin bir iki problem gördüğüm için sizlerin fikrini almak istiyorum.

    1- Bazı coin oranları yükseldiği zaman sistem otomatik olarak bizi giriş yapmak için atıyor örneğin giriş yaptık diyelim f5 attığımız zaman tekrar giriş yapmaya yönlendiriyor. Sistemsel hata diyeceğim ama bir ay içerisinde en az 8-9 kez karşılaştım çoğu kişi bu durumdan müzdarip olup art niyet aradıklarını farkettim

    2- Bazı coin oranlarında diğer firmalara göre ufak dahi olsa oran farkı olabiliyor.

    Bu konular hakkında sizin düşünceleriniz nedir ?
  • 03-04-2021, 01:27:34
    #2
    Growth Manager
    bu fark olayına arbitraj deniyor hocam, ucuz olandan pahalı olanına transfer edip satabiliyorsunuz mesela

    @Kiraz; daha bilgili.
  • 03-04-2021, 01:27:57
    #3
    Birkaç sene önce de aynıydı, hâlâ aynı. Destek sistemleri de çok kötü. Binance kullanın.

    BtcTürk'te bir alternatif ama bazen bunda da oluyor bir şeyler.
  • 03-04-2021, 01:28:08
    #4
    2- her borsanın kendi fiyatlandırması vardır .
    1- aynı düşünceye sahibiz
  • 03-04-2021, 01:28:53
    #5
    Paribu aynı banka gibi, riskli gördüğü konularda sistemin fişini çekiyor
  • 03-04-2021, 01:30:05
    #6
    Saçma bir borsa mobilden grafiğe bakıyorum çıkıp başka coine girmek için önceki coinin grafiğini kapatman gerek, para yatırıp başka borsaya birkaç kez coin transferi yaptım 24 saat ban yedim durduk yere o yüzden saçma bir yer onun yerine binance daha iyi
  • 03-04-2021, 01:31:06
    #7
    Binance varken asla kullanmanızı önermem hocam .
  • 03-04-2021, 01:33:36
    #8
    Binance varken kullanmanızı kesinlikle tavsiye etmem. Kripto paralarda aniden yükselmelerde ve düşüşlerde sistem çöküyor. Bozudurulamıyor.
  • 03-04-2021, 01:35:53
    #9
    Rezillikten başka birşey değil binanceye geçin bizi daha iyi anlarsınız