Merhaba,

Yaklaşık 1 aydır paribu uygulamasını kullanıyorum gerek kolay kullanımı v.b çeşitli avantajlarından dolayı paribu kullanmaya başlamıştım lakin bir iki problem gördüğüm için sizlerin fikrini almak istiyorum.

1- Bazı coin oranları yükseldiği zaman sistem otomatik olarak bizi giriş yapmak için atıyor örneğin giriş yaptık diyelim f5 attığımız zaman tekrar giriş yapmaya yönlendiriyor. Sistemsel hata diyeceğim ama bir ay içerisinde en az 8-9 kez karşılaştım çoğu kişi bu durumdan müzdarip olup art niyet aradıklarını farkettim

2- Bazı coin oranlarında diğer firmalara göre ufak dahi olsa oran farkı olabiliyor.

Bu konular hakkında sizin düşünceleriniz nedir ?