Saçma bir borsa mobilden grafiğe bakıyorum çıkıp başka coine girmek için önceki coinin grafiğini kapatman gerek, para yatırıp başka borsaya birkaç kez coin transferi yaptım 24 saat ban yedim durduk yere o yüzden saçma bir yer onun yerine binance daha iyi