İmgyukle erişim yok? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İmgyukle erişim yok?
10
●
206
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
İmgyukle erişim yok?
1
2
02-04-2021, 01:43:12
#10
Misafir
iyi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1 yıldır uptime %99.99 nedir kapalı olan?
2 gün kapalıydı hocam . Hatta konudaki yorumu okuyun
https://www.r10.net/gundemdeki-konul...i-kapandi.html
iyi
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
02-04-2021, 20:52:29
#11
iyi
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
2 gün kapalıydı hocam . Hatta konudaki yorumu okuyun
https://www.r10.net/gundemdeki-konul...i-kapandi.html
Aslında kapalı değildi amazon sunucularında sorun vardı düzeldi. Bir de cache temizlenmemiş yazılımsal hata olmuş.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler