Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 gün kapalıydı hocam . Hatta konudaki yorumu okuyun
https://www.r10.net/gundemdeki-konul...i-kapandi.html
Aslında kapalı değildi amazon sunucularında sorun vardı düzeldi. Bir de cache temizlenmemiş yazılımsal hata olmuş.