iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 yıldır uptime %99.99 nedir kapalı olan?
2 gün kapalıydı hocam . Hatta konudaki yorumu okuyun
https://www.r10.net/gundemdeki-konul...i-kapandi.html