• 31-03-2021, 11:32:33
    #10
    Japon olsun da ne olursa olsun.
  • 31-03-2021, 11:33:09
    #11
    Honda civic güzel tercih olabilir
  • 31-03-2021, 11:59:56
    #12
    Terapist58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    %18 fatura ne demek üstat. Kurumsal kiralamalarda alımlarda mi kullanılıyor
    Hocam %18 fatura mevzusu su şekilde oluyor. Normal binici için bu herhangi bir şey ifade etmiyor ve onu etkileyen bir durum yok. Bu fatura olayı şirket üzerine alacak olan kişileri ilgilendiren bir durum. Şirket üzerine alınan araçlarda fatura gerekli. Fatura kesilmeyen araçları da şirketler almıyor zaten. Bizde araçların fatura kesilebildigini belli etmek için ilan aciklamasina bu şekilde giriyoruz ki şirket aracı almak isteyenler veya aracını şirket üzerine almak isteyenler fark etsin.
  • 31-03-2021, 12:00:31
    #13
    polo tavsiye ederim ... tecrübeyle sabittir
  • 31-03-2021, 12:00:58
    #14
    Marjii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam %18 fatura mevzusu su şekilde oluyor. Normal binici için bu herhangi bir şey ifade etmiyor ve onu etkileyen bir durum yok. Bu fatura olayı şirket üzerine alacak olan kişileri ilgilendiren bir durum. Şirket üzerine alınan araçlarda fatura gerekli. Fatura kesilmeyen araçları da şirketler almıyor zaten. Bizde araçların fatura kesilebildigini belli etmek için ilan aciklamasina bu şekilde giriyoruz ki şirket aracı almak isteyenler veya aracını şirket üzerine almak isteyenler fark etsin.
    İlk defa gördüm. Bilgi için teşekkürler
  • 31-03-2021, 12:08:29
    #15
    Ben arabamı satıyorum;

    1.2 TSİ DSG SEAT İBİZA 2011 MODEL 110 Bin de benzinli litrede 5.8-6.5 yakıyor tüm bakımları yenidir. 128 bin lira istiyorum

    Sıfır araç alacağım leon son kasa onun için satıyorum yoksa arabamdan çok çok çokkkk memnunum çiçek gibi maşallah.
  • 31-03-2021, 13:02:54
    #16
    Geçtiğimiz yaz bende ehliyet aldım otomatik olduğu için reno clio kullandım araba çok güzel öneririm arkadaşımda toyota var oda güzel bende kripto paradan kazanırsam alacam ikisinden birini