Hocam %18 fatura mevzusu su şekilde oluyor. Normal binici için bu herhangi bir şey ifade etmiyor ve onu etkileyen bir durum yok. Bu fatura olayı şirket üzerine alacak olan kişileri ilgilendiren bir durum. Şirket üzerine alınan araçlarda fatura gerekli. Fatura kesilmeyen araçları da şirketler almıyor zaten. Bizde araçların fatura kesilebildigini belli etmek için ilan aciklamasina bu şekilde giriyoruz ki şirket aracı almak isteyenler veya aracını şirket üzerine almak isteyenler fark etsin.
İlk defa gördüm. Bilgi için teşekkürler