Ben arabamı satıyorum;
1.2 TSİ DSG SEAT İBİZA 2011 MODEL 110 Bin de benzinli litrede 5.8-6.5 yakıyor tüm bakımları yenidir. 128 bin lira istiyorum
Sıfır araç alacağım leon son kasa onun için satıyorum yoksa arabamdan çok çok çokkkk memnunum çiçek gibi maşallah.