• 27-03-2021, 23:50:12
    #10
    21 gun bedellı askerlıkte ağrıda yatım. (o donemlerde uzmanlara cok agır sartlarda gorev bıraktırma vardı. hatta urfa antep siirtte bazı uzmanlar asırı agır yuklu kosmadan dolayı kalp krizi gecirip olmuştü.) kıl bır komutana geldık askere eskır dıyordu. 9 gun ust uste sabahs 9 aksam 4 kosturdu. sonuç her iki böbrek totalde %4 calısıyor. yanı böbrek yetmezliği. diyalız nakıl derken askerlık 17 ay surdu. suan mahkeme vs devam etmekte.
  • 27-03-2021, 23:51:15
    #11
    Hastalıklar değil artık hayat bizi yıpratıyor.

    Allaha şükür önemli bir hastalığım yok.
  • 27-03-2021, 23:52:30
    #12
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Çok şükür yok. Eşim sen ruh hastasısın diyor ama belki şaka yapıyordır.
  • 27-03-2021, 23:54:34
    #13
    evet var yıpratıyor denebilir yapacak bişey yok alışman ve bununla yaşayıp buna razı olman gerekiyor
  • 28-03-2021, 00:00:51
    #14
    Migren var ve yaşam kalitemi çok etkiliyor. O günüm çöp oluyor. Ağrı kesiciler fayda etmiyor bünye bağışıklık kazandı, son 2 senedir çok ağrı oldunda iğne oluyorum. Yakın zamanda onada bağışıklık kazanacağım gibi. 2 ay önce burun ameliyatı oldum bir nebze azaldı gibi. Botoks düşünüyorum bu aralar.
  • 28-03-2021, 00:06:39
    #15
    royxr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu an korona oldum tek hestaligim bu nefes alamıyorum ateşim var halsizim
    Çok geçmiş olsun hocam