• 27-03-2021, 23:41:37
    #1
    Kronik bir rahatsızlığınız var mı? Sizi çok yıpratıyor mu? Hastalığı olan herkese acil şifalar dilerim. Geçmiş olsun.
  • Kabul Edilen Cevap
    • Çok şükür yok. Eşim sen ruh hastasısın diyor ama belki şaka yapıyordır.
  • 27-03-2021, 23:42:49
    #2
    Bazen bana geliyorlar, onun dışında birşey yok çok şükür. Allah herkese sağlık sıhhat afiyet versin inşallah
  • 27-03-2021, 23:44:41
    #3
    Var hocam, her yüzüme güleni insan sanma hastalığım var 🙂
  • 27-03-2021, 23:48:00
    #4
    Huzursuz bacak sendromu, bel fıtığı, hipofiz yetmezliği, diabetus insipitus, kemik erimesi ve gözlük takıyorum
  • 27-03-2021, 23:48:36
    #5
    SwarTLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Var hocam, her yüzüme güleni insan sanma hastalığım var 🙂
    Üzdün hocam. Hayırlı kandiller ☺
  • 27-03-2021, 23:48:56
    #6
    Şu an korona oldum tek hestaligim bu nefes alamıyorum ateşim var halsizim
  • 27-03-2021, 23:49:21
    #7
    royxr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu an korona oldum tek hestaligim bu nefes alamıyorum ateşim var halsizim
    Geçmiş olsun biran önce
  • 27-03-2021, 23:49:38
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Hocam dünyada hasta olmayan 1 tane insan yok.
  • 27-03-2021, 23:49:44
    #9
    Sarışınlara hastayım.