Migren var ve yaşam kalitemi çok etkiliyor. O günüm çöp oluyor. Ağrı kesiciler fayda etmiyor bünye bağışıklık kazandı, son 2 senedir çok ağrı oldunda iğne oluyorum. Yakın zamanda onada bağışıklık kazanacağım gibi. 2 ay önce burun ameliyatı oldum bir nebze azaldı gibi. Botoks düşünüyorum bu aralar.