Merhaba, 12. ayda interaktif vergi dairesi üzerinden iş yeri kapatma bildirimi verdik firma hala aktif görünüyor. Kapatma gerçekleşmedi. Muhasebecim kapatma bildirimini verdiğimiz tarih geçerlidir diyor o aydan beri girdi yok fatura kesmiyorum. Bu durumda bizim yapabileceğimiz ekstra bir şey var mı ?
Edit:
İnteraktif vergi dairesinden talebin durumuna baktım aslında talep değerlendiriliyor ama yoklama memurları çalışmıyor sanırım pandemiden dolayı.