Bildiğim kadarı ile şahıs firmaları çok rahat kapatılabiliyordu limited ve anonim şirketlerin aksine. Tasfiye süreci oluyorsa muhasebeciniz doğru söylüyor. Tasfiye süreciniz yoksa günler içerisinde kapanması lazım.
Anladım. Şahıs şirketiyiz tasfiye süreci anonim ve limited şirketler de oluyor sanırım. Muhasebecimle tekrar görüşeyim. Başıma bir iş gelsin istemiyorum açıkcası dilekçe aktif görünüyor ama belli olmaz.