Bildiğim kadarı ile şahıs firmaları çok rahat kapatılabiliyordu limited ve anonim şirketlerin aksine. Tasfiye süreci oluyorsa muhasebeciniz doğru söylüyor. Tasfiye süreciniz yoksa günler içerisinde kapanması lazım.